این روزهـــــا

کوه باید شد و ماند ، رود باید شد و رفت ، دشت باید شد و خواند..

این روزهـــــا

کوه باید شد و ماند ، رود باید شد و رفت ، دشت باید شد و خواند..

دور دنیای آدما در ۱ ساعت!

باید بشینم لپ تاپم رو یه کم مرتب کنم تا فردا ببرمش دکتر ولی اصن انگار وقتی پای یه کاری میفته وسط که باید انجام شه ، مغزم بدنم رو توجیه می کنه که نخییییر! هر کاری جز این ، هر کاری جز این !!


بعد اونوقته که ۶۵۷۴۶۳۷ تا وبلاگ رندم باز می کنم و شروع می کنم به خوندن پستهاشون و گم شدن توی شباهت و تفاوتایی که با من دارن و مدام توی ذهنم می گم وااااااااااییی این چقد حرف دل من رو خوب زده ، این چقده به من شبیه ... این چقد الکی خوشه ... اههههه اینم که عرزشیه...

بعد آخرش دیگه خسته می شم و شروع می کنم به گوش دادن به آهنگایی که با از این وبلاگ به اون وبلاگ پریدن دانلود کردم و معمولا ۸۰ درصدشونم اصن بهم نمی چسبن..


ولی کلن جالبه ! مثه اینه که بخزی توی ذهن یه سری آدم به صورت رندم و تک و توک بشنوی چی می گن و بخندی و ناراحت شی و ... بعد هی کانال عوض کنی.


مثه مسافرت.

مثه اینکه یه روز وقتی بالاخره زندگی و وقتت مال خودت شد بتونی دور تا دور دنیا ، حالا اصن دنیا نه! دور تا دور همین کشورت رو بگردی و تا می شه جاهایی رو ببینی که ندیدی و با آدمایی حرف بزنی که نمی شناختی و بخندی و یاد بگیری و تعجب کنی و گم شی و پیدا شی و ...


یه مسافرت تموم نشدنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.